Gavallér-csapda

Belépés csakis múzsáknak! Időket helyezek párhuzamba. Napló a múltból, s a jelenből - aztán majd a jövőből. Mert keresem a színeket. Árnyalatokat a hétköznapok, s nem egyszer az irodalom párhuzamában. S keresek valakit... Téged, hogy olvass... Talán majd látlak még.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Landor: Szia Norci, épp a Duna-korzón cseréltünk erről véleményt áhított első könyvem szerkesztőjével, Ber... (2011.05.29. 17:59) Csak kicsit bánom
  • Landor: Angel, nagyon kedves vagy, hogy olvasol. Szívesen várom kérdéseid a harmax@euromail.hu címre, aho... (2011.03.12. 08:25) Megígértem magamnak
  • Landor: Kedves Vali, levélben, telefonon vagy skype-on térjünk erre a kérdésre vissza. Küldtem egy üzenet... (2011.01.28. 15:46) Novum levél
  • Landor: Hi-hi :-) (2011.01.28. 07:45) Modern Mephisto-féle
  • Landor: Köcce - mint máskor is :-) Ölellek! (2011.01.28. 07:45) Nem aludtam

2010.10.01. 08:44 Landor

Statisztika

Mert volt időm ma éjjel, a gumiszalagokat huzigatva. És mert ez már amolyan statisztikus reggelem lett.

Néha elgondolkodom, mitől van olyan benyomásom, hogy műszak után tényleg csak meghalni tér haza az ember. De ha nem sarkítom annyira, mégiscsak hálni tér belém a lélek, mikor hazaérek. S ez olyan gondolatokra gorombít, melyekben a legkevesebb lojalitás sem lakozik cégem iránt.

Ma éjjel (ez műszakfüggő persze) hozzávetőleg 1700 kg nyersanyagot mozgattam át kézzel. A munkafolyamatba beleölt energiám, a gumiszalagok leválasztása a hordozószövetről, a földre rakott silányadék áthuzigálása, kutyagolás legalább 3-as szorzót feltételez. Kerekítve így ez 5000 kg. Vegyük annyinak.

Ma éjjel csak egy szikét veszítettem el valahol. Valakinek vagy megtetszett (kisfőnök lehetett, ő ér rá slattyogni a sorok között) a kis vágóeszközöm (én csak fullánknak hívom - van aki röhögött? volt röhögni?) vagy jómagam voltam a beépítője a raklapra halmozott visszáru boglya tömegébe. Na mindegy, -140,-Ft (persze sok nap, sokszor ennyi). De vajon a barkács boltban miért mosolyognak annyira, mikor vásárolni betérek nagynéha, hetente? És mi az a kézdörzsölgetés? Törzsvásárlói kártya nincs a maszeknál? Majd lesz, erre visszatérek.

Ma éjjel egyszer léptem hátra (mikor pont batterycar közeledett a nyolckocsis szerelvénnyel - sikoly nem volt, csak wazzeg, baby, őrült vagy?... Mammi így szokta) - kétszer léptem előre, de az mindegy, mert ha rák nem vagyok, valamerre csak menni kell... Akkor lehet, nem is csak kettő volt. Négyet cigiztem, egyet ettem - már megint rántott hús volt, de a karfiol leves is ízlett a szőlővel (külön-külön), bár az Katáé lett.

És ma éjjel óránként csak háromszor gondoltam Rád... Ugye nem vérzik már nagyon a nózid? És a hányni jár beléd a lélek reggeleid?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gavaller-csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr792336329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása