Gavallér-csapda

Belépés csakis múzsáknak! Időket helyezek párhuzamba. Napló a múltból, s a jelenből - aztán majd a jövőből. Mert keresem a színeket. Árnyalatokat a hétköznapok, s nem egyszer az irodalom párhuzamában. S keresek valakit... Téged, hogy olvass... Talán majd látlak még.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Landor: Szia Norci, épp a Duna-korzón cseréltünk erről véleményt áhított első könyvem szerkesztőjével, Ber... (2011.05.29. 17:59) Csak kicsit bánom
  • Landor: Angel, nagyon kedves vagy, hogy olvasol. Szívesen várom kérdéseid a harmax@euromail.hu címre, aho... (2011.03.12. 08:25) Megígértem magamnak
  • Landor: Kedves Vali, levélben, telefonon vagy skype-on térjünk erre a kérdésre vissza. Küldtem egy üzenet... (2011.01.28. 15:46) Novum levél
  • Landor: Hi-hi :-) (2011.01.28. 07:45) Modern Mephisto-féle
  • Landor: Köcce - mint máskor is :-) Ölellek! (2011.01.28. 07:45) Nem aludtam

2010.09.23. 19:15 Landor

Nevek

Téged mikor szólított utoljára neveden a párod, kedvesed, hitvesed?

Ugye milyen kedves tud lenni a cica, édes, drágám, cuncóka, kicsim, a nyuszifül, és hasonló becézés? És nem mindegy az sem persze, mennyi ismeretség után hangzik el a kedves szó... De gondoltál rá, hogy a párod zavarba jön a neved használatától? Na jó: nekem ha azt mondta, LAJOS, akkor tudtam, gáz van, valami rossz fát raktam a tűzre, szőnyegszéle következik otthoni módra. De az én négy nevemből így is elég nehéz válogatni.

Egyszer úgy meghallgatnék egy pszichológiai magyarázatot erre a dilemmámra! Téged hogy becéznek édes?

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gavaller-csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr1002318593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norr 2010.09.25. 12:04:42

Detto. :)
De ez nem baj. A nevünkön szólít a főnök, a szomszéd, a postás, anyánk-apánk, s ha Ő,aki csak egy nem használja, s Te nem hívod Őt ugyanúgy mint a főnök, a szomszéd és a postás, az nem hogy nem baj, az a kapocs. :)
(aztán persze egyéni...falra másznék a nyuszkó-mackó-cincurkázásoktól:)

Landor 2010.09.25. 18:55:40

Mellesleg azt sem szeretem, ha minden mondat a nevemmel kezdődik :-) Lajos, kérem... - ezt egyedül Zegen néztem el a házinéninek.

És ez az - én ugyan ettől függetlenül bármit hajlandó vagyok elfogadni, tőlem még apázhatnak is (ez már a végső szélsőség) - de abszolút nem mindegy, ki teszi. Ritkán mászom falra, inkább elesek, a földön heverek vagy épp tápászkodom időm túlnyomó részében. Nekem ez jutott.

Hú, de mennyire örülök Neked :-)

Puszi

Landor 2010.09.25. 19:00:22

Külön eszembe jutott, hogy a postásnénink meg direkt nem ismer - a kolléganője volt az exem (persze ő nem kijáró postás volt, hanem banki ügyintéző benn a hivatalban ill. korábban telexes lány)... S hát miután elhagytam őt, kiérdemeltem ott is a sorsom.

És ezt nem azért írtam, hogy most újra ölelhesselek :-) Csupán mert rövid az agyam.

Norr 2010.09.26. 00:58:09

@Landor: Az igazgató is így kezdi minden nekem szegezett mondatát:"Nóra, miért..""Nóra, ne...""Nóra, ha még egyszer...":)) Ha le merne becézni, lerúgnám a fejét, szerencsére nem teszi(: Szöszi-Szöszke-Szöszike sem pálya...bár biztos a szőkenős viccek miatt:)

u.i.Foglak olvasni,de nézz az órámra...kaput finito..(:
Szép álmokat, ölellek!

Landor 2010.09.26. 01:23:15

@Norr: Ránéztem az órádra, az tényleg az :-) Aludj szépeket, meg álmodjál jól!

Norr 2010.09.26. 10:13:55

Te, erről nem volt szó, hogy fél 2-kor még nem alszol!! Ejha:)
süti beállítások módosítása