Gavallér-csapda

Belépés csakis múzsáknak! Időket helyezek párhuzamba. Napló a múltból, s a jelenből - aztán majd a jövőből. Mert keresem a színeket. Árnyalatokat a hétköznapok, s nem egyszer az irodalom párhuzamában. S keresek valakit... Téged, hogy olvass... Talán majd látlak még.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Landor: Szia Norci, épp a Duna-korzón cseréltünk erről véleményt áhított első könyvem szerkesztőjével, Ber... (2011.05.29. 17:59) Csak kicsit bánom
  • Landor: Angel, nagyon kedves vagy, hogy olvasol. Szívesen várom kérdéseid a harmax@euromail.hu címre, aho... (2011.03.12. 08:25) Megígértem magamnak
  • Landor: Kedves Vali, levélben, telefonon vagy skype-on térjünk erre a kérdésre vissza. Küldtem egy üzenet... (2011.01.28. 15:46) Novum levél
  • Landor: Hi-hi :-) (2011.01.28. 07:45) Modern Mephisto-féle
  • Landor: Köcce - mint máskor is :-) Ölellek! (2011.01.28. 07:45) Nem aludtam

2011.02.17. 14:28 Landor

Megígértem magamnak

Ígértem egy hajnalt,
Csókízű ébresztőt kócos kis napomnak -
Ígértem egy mosolyt,
Hahotát és táncot minden madaramnak

Megígértem a világnak -
Pirkadati sóhajom légy! Téged akarlak
Hajnali órán, csendhagyó kacajt
Szemed derűjét ígértem magamnak

Ígértem egy órát,
Éjfél táján, ha kell, hát húgommá fogadlak,
Mint egy kistestvért dajkállak,
Féltlek, rejtlek, takarlak

Vidámságot ígértem,
Derűt neked - s irigy legyen rám, ki lát!
Legyünk szeretők, galambok, testvérek -
Magamnak ígértelek egy életen át!

 

(Dunaújváros, 1990. október 8. 21:42 -
átdolgozás: 2009. március 25. 23:26, Zalaegerszeg
a 2010-es Poet Évkönyvben megjelent művem -
felolvasására 2011. február 20-án kerül sor a budapesti
Spinoza Színházban - Magyar Bálint színművész előadásában)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gavaller-csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr592668036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel.Ati 2011.03.12. 08:10:36

Kedves Gavallér!
A novum Kiadóval kapcsolatban szeretnék én is kérdezni, email cimem angyalbogyolo@citromail.hu
Fontos lenne, mert eddig senkit nem értem el, aki ott szerzőként van feltüntetve!
Segits kérlek, nagyon kiváncsi lennék a tapasztaltaidra velük kapcsolatban.
Előre is köszönöm! Üdv Angel

Landor 2011.03.12. 08:25:11

Angel,

nagyon kedves vagy, hogy olvasol. Szívesen várom kérdéseid a harmax@euromail.hu címre, ahol módod lehet egy kicsit fel is fedni magad. Hol tartasz? Milyen stádiumig jutottál el a novumnál? Megkerestek?

Ami engem illet, sajnos nem kerültem a kiadó szerzői közé. Ha kicsit nagyobb anyagi támogatottságom lenne, valószínűleg nem sokáig teketóriáztam volna, azonban így, hatalmas ambíciókkal, de hétköznapi minimálbérből nem futotta rá. Elég nagy viszont a kiadói paletta, akik önköltségi alapon kínálnak műkedvelőknek megnyilvánulási lehetőséget. Érdemes körülnézni a versenytársaknál is, ha ilyenre szánod magad.

Üdvözlettel:
L a n d o r
süti beállítások módosítása