Gavallér-csapda

Belépés csakis múzsáknak! Időket helyezek párhuzamba. Napló a múltból, s a jelenből - aztán majd a jövőből. Mert keresem a színeket. Árnyalatokat a hétköznapok, s nem egyszer az irodalom párhuzamában. S keresek valakit... Téged, hogy olvass... Talán majd látlak még.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Landor: Szia Norci, épp a Duna-korzón cseréltünk erről véleményt áhított első könyvem szerkesztőjével, Ber... (2011.05.29. 17:59) Csak kicsit bánom
  • Landor: Angel, nagyon kedves vagy, hogy olvasol. Szívesen várom kérdéseid a harmax@euromail.hu címre, aho... (2011.03.12. 08:25) Megígértem magamnak
  • Landor: Kedves Vali, levélben, telefonon vagy skype-on térjünk erre a kérdésre vissza. Küldtem egy üzenet... (2011.01.28. 15:46) Novum levél
  • Landor: Hi-hi :-) (2011.01.28. 07:45) Modern Mephisto-féle
  • Landor: Köcce - mint máskor is :-) Ölellek! (2011.01.28. 07:45) Nem aludtam

2010.12.28. 21:10 Landor

A nagy utazás - esték és reggeleK

Érkezésünk után már nem történtek annyira rendkívüli dolgok. Egy könnyű kis vacsora után azonnal a szobánkba vonultunk Voyával. Hozzákészülődtem az esti tisztálkodásomhoz, beállítottam szobánk éjjeli hőfokát (megviselt hangszálainknak a megszokottnál kicsit nagyobb hőmérsékletre volt szükségük), s míg Voya lezuhanyozott az emeleti szobánkhoz közeli fürdőszobában, én 22:14-es bejegyzéssel befejeztem az utóbbi órák eseményeinek bejegyzését a naplómba, majd én is elmentem vizet rántani magamra.

Hamar lefeküdtünk aludni. Sötét és nyugodt éjszaka ereszkedett a házra. A levegőben valami különleges illat szállt. Valami különlegesen édeskés, valami különlegesen idegen, az itteni helyre jellemző. Miközben azon gondolkodtam, mi lehet az, végigfutottam a nap eseményeit az ágyban, s a rengeteg kaland ellenére valami űrt éreztem, valaminek a hiányát mélyen, az emlékeim között. Dominique - így írják ezt a nevet a franciák. A lány neve, aki legalább annyira kellemes és vonzó, mint a neve, s melyhez hasonlókkal kapcsolatban idővel egyre nagyobb szimpátiám támadt. Idétlen magyar szokás szerint érezni kezdtem, ha lányom lenne valamikor, én is ilyesmi néven szólítanám szívesen: Jeanette, Monique, Renate, Melanie, Bettina, Dominique... Dominique... Domi. Igen. Már tisztában voltam vele: egy magyar mérnök lánya járt az eszemben. Az arcával aludtam el, gondolatban egy ideig ott volt mellettem: "sírjál már egy kicsit!" - mondta (mert ezzel nyaggattak egész nap, elment vele az idő, meg állandó jelleggel kislányos tüsszentéseket kellett hallatnom, amit egyszer ő is megpróbált - "hápcih...ó" -, s meg tudtam volna harapni érte). Aztán egyre mélyülő álmomban már csak Voya horkolását hallottam, a mély bugyborékolást, ami előtört a szakállából. Gondoltam is, amíg egy ilyen medve alszik az ember közelében, semmitől sem kell félni, csak a medvéktől tartani kicsit...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gavaller-csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr942544868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása